Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор при покупка на 156 - дизел или бензин?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Не се засягам, човек, просто не виждам изобщо къде си противореча...

    Мога да ти дам и друг пример със служебната Марея 1.9жтд, която вече не си знае и тя километрите, а отношението към колата е точно 0, я влезне веднъж годишно в сервиз, я не....още върви и мъкне товари всеки ден без грижи.
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
      Не се засягам, човек, просто не виждам изобщо къде си противореча...

      Мога да ти дам и друг пример със служебната Марея 1.9жтд, която вече не си знае и тя километрите, а отношението към колата е точно 0, я влезне веднъж годишно в сервиз, я не....още върви и мъкне товари всеки ден без грижи.
      Аз уважавам всяко мнение, не искам да изпадам в полемика но, личното ми предпочитание за автомобил втора употреба е за бензиновите ДВГ-та. Мога да пиша много за предимството, в по-голямата си част ще е за финансовата изгода.

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
        И кво искаш да ми покажеш?
        аз тая кола съм я купил не защото е била в прекрасно състояние, а защото такава съм искал да си купя и тази беше ЕДИНСТВЕНАТА такава за продаване в България

        Тресенето се оказа мека връзка на изпускателната система, има ли смисъл да споменавам сумата за отстраняване на проблема?На мотора са сменени само сегментите.
        Това, че по тази бройка има е имало толкова неща за оправяне значи ли, че всичките са така?И сигурно няма на пазара туинспарци с
        1.вариатор уу любимото
        2.неправилно зацепен ремък
        3.термостат
        4.ламбда и дебитомер(къде без тях)
        5.стъпково моторче
        6.свещи

        И още 3-4 неща за по 250лв за правене?

        И между другото, от тогава вече съм навъртял 20,000км, като за тези 20,000км съм сменил 2 масла и 2 въздушни филтъра, а пардон и един датчик на нивото на маслото, че стария беше на 2 части от някой "майстор"-30лв.А последно разхода ми извънградско е 5.2л/100км...ти кога ще се похвалиш с тоя разход?
        Е, хубу де - дизел, та дизел ...

        Я чуй се един болен бензинофил:
        На километража ми пише 200 000, един бог знае на колко е?!?

        1.вариатора ми е оригиналния и работи много добре за годините си - не трака;
        2.неправилно зацепен ремък е несериозно, ползвам доверените сервизи!
        3.термостат - оригинален, работи перфектно!
        4.ламбда оригинална, още е в параметри; дебитомера си беше заминал, заради което чупих джамбазина с 500 леа!
        5.стъпково моторче, оригинално - перфектно се адаптира ...
        6.свещи - пробвах и с ефтини, сложих й нжк, щото е модерно, нямаше нужда, ама трябва да се фукам на рацерите ...

        И тъй - освен задължителните консумативи, един дебитомер ... Обичам бензин!

        Пропуснах да кажа, че я юркам вече 3 години и повече

        Comment


        • #64
          на моя пишеше 138,000 и всичките тея неща съм ги сменил на ТС-а...
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #65
            Обаче темата кефи, Левски-ЦСКА. Всяка година се появява по един-два пъти

            Comment


            • #66
              Демек, както каза Доко...Шанс
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                Е, хубу де - дизел, та дизел ...

                Я чуй се един болен бензинофил:
                На километража ми пише 200 000, един бог знае на колко е?!?

                1.вариатора ми е оригиналния и работи много добре за годините си - не трака;
                2.неправилно зацепен ремък е несериозно, ползвам доверените сервизи!
                3.термостат - оригинален, работи перфектно!
                4.ламбда оригинална, още е в параметри; дебитомера си беше заминал, заради което чупих джамбазина с 500 леа!
                5.стъпково моторче, оригинално - перфектно се адаптира ...
                6.свещи - пробвах и с ефтини, сложих й нжк, щото е модерно, нямаше нужда, ама трябва да се фукам на рацерите ...

                И тъй - освен задължителните консумативи, един дебитомер ... Обичам бензин!

                Пропуснах да кажа, че я юркам вече 3 години и повече
                Е добре де, един дизелджия.
                Същото положение като при теб.
                Да кажем за 200к километра не съм пипал нищо още. Дори и дебитомера ми е оригиналния
                Та ако приемем следната ситуация, която е факт.
                Разликата в разхода между двата двигателя е около 3 литра (дори и повече) на всеки 100км.
                Та за последните 200к километра имам "спестени" около 14,000 лева.
                Хай сега ти ми кажи какво аз ще сменя за тези 14 хиляди лева, за да се чувстваш, че караш по-евтино накрая на чертата.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                  Е добре де, един дизелджия.
                  Същото положение като при теб.
                  Да кажем за 200к километра не съм пипал нищо още. Дори и дебитомера ми е оригиналния
                  Та ако приемем следната ситуация, която е факт.
                  Разликата в разхода между двата двигателя е около 3 литра (дори и повече) на всеки 100км.
                  Та за последните 200к километра имам "спестени" около 14,000 лева.
                  Хай сега ти ми кажи какво аз ще сменя за тези 14 хиляди лева, за да се чувстваш, че караш по-евтино накрая на чертата.
                  С теб, колега, споря трудно, но - все пак ...

                  200 000 км градско ще ги въртя 20 години!!! Малко ми е трудно да смятам, ама 150 коньовите жтдта, в града не вярвам да падат под 10/100. Така че тез 3 литра ги забръй, а при разлика 15-20 ст на литър, раутата е танто за кукуригу ... Сутришното палене през зимата и недоброто загряване на дизела, освен дискомфорт води и до косвено увеличение на разходите по поддръжка. Некачествената нафта може и да замръзне и да не запали въобще, докато с бензина такъв проблем не съществува. Предпочитам "целогодишен бензин" пред "летен дизел"!

                  Има и още много доводи, дребни наглед, но количествено се трупат ... Не ми се навлиза в още подробности, вече ми се спи ...

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                    С теб, колега, споря трудно, но - все пак ...

                    200 000 км градско ще ги въртя 20 години!!! Малко ми е трудно да смятам, ама 150 коньовите жтдта, в града не вярвам да падат под 10/100. Така че тез 3 литра ги забръй, а при разлика 15-20 ст на литър, раутата е танто за кукуригу ... Сутришното палене през зимата и недоброто загряване на дизела, освен дискомфорт води и до косвено увеличение на разходите по поддръжка. Некачествената нафта може и да замръзне и да не запали въобще, докато с бензина такъв проблем не съществува. Предпочитам "целогодишен бензин" пред "летен дизел"!

                    Има и още много доводи, дребни наглед, но количествено се трупат ... Не ми се навлиза в още подробности, вече ми се спи ...
                    Три жтд-та 4 години подред с нафта без нито капка добавка в резервоара. До сега нямам едно завъртане на стартер и колата да не запали от първия път, било то зима или лято.
                    Имаш право за бавното загряване водещо до частичен дискомфорт в сравнение с бензиония еквивалент. Кои са косвените разходи, които водят до по-скъпа поддържа в случая?
                    Last edited by BO; d.m.y г., 06:23.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #70
                      Карам дизел от две години, преди това само бензинови коли, еми не ме кефят нещо нз. С дизела се родих, гори малко, върви си чудесно. Говорите за тежки ремонти по дизела, но колко от колегите с дизелови коли са ги правели, еми сиго 5%. Вс ден излиза нова тема за сдал багажа ТС или с проблем за 200-300лв. Нема какво да си кривим душата, имам точно двама приятели с дизел, и двама с бензин (все 156-ци). Дизела не са правили никакви страшни ремонти. Докато на бензина и двата двг са минали ремонт, единия мисля при Лисан...ебаси късмета, другият скоро трябва да влиза в бокса.
                      Не палел дизела, не мисля, като имаш свещи, гориво си пали без проблем.
                      За разхода въпреки че се е вдигнал малко зимата ми идва около 12лв/100км лятото 15лв/100км зимата...спестявам всеки ден от гориво. Да има за ремонти
                      Газта е вече скъпа, на газ колата ви ще гори дори повече, да не говорим че газовата е от порядъка на 1000-1200лв, и има доста грижи по нея.
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #71
                        Абе единствения недостатък на дизела е само по-високия шум вътре в купето, на който е подложен шофьора на празен ход. Проблема обаче в моделите след 156 е доста по-слабо изразен, защото са взети мерки и са обезшумени както Audi и BMW. Всеки, който смята, че може да направи компромис с това -дизела е за предпочитане. А иначе за ремонтите, мисля 100 пъти се написа, че разходите са едни и същи, както при TS, така и при JTD
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                          Абе единствения недостатък на дизела е само по-високия шум вътре в купето, на който е подложен шофьора на празен ход. Проблема обаче в моделите след 156 е доста по-слабо изразен, защото са взети мерки и са обезшумени както Audi и BMW. Всеки, който смята, че може да направи компромис с това -дизела е за предпочитане. А иначе за ремонтите, мисля 100 пъти се написа, че разходите са едни и същи, както при TS, така и при JTD
                          В интерес на истината, до 140 на 6та или до 3000 оборота в моята кола мотор не се чува...чува се вятъра след 120, което е малко по-неприятно
                          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                          OEM & Ventura Garage
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                          Comment


                          • #73
                            На тема Дизел VS Бензин, никой не е прокопсал

                            Аз принципно карам само бензини от които половината са били на газ. Близо 4 години карах дизел. И двете се имат предимства и недостатъци.

                            За мен обаче ( ако не гледам парите ) винаги бензин. Най ми липсваше на дизела, едно хубаво форсиране... , но го карах щадящо....

                            Comment


                            • #74
                              аз съм с дизел 1.9 харчи малко обаче по често вдигат цените на нафтата и то накрая маи излиза все едно кво шеси вземеш.При дизела е лошо,че вече са над 10години (156 )и турбото не като ново и маркучите са за смяна които не никак евтини.Зимно време докато загрее може да умреш от студ вътре.

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от tre Покажи съобщение
                                аз съм с дизел 1.9 харчи малко обаче по често вдигат цените на нафтата и то накрая маи излиза все едно кво шеси вземеш.При дизела е лошо,че вече са над 10години (156 )и турбото не като ново и маркучите са за смяна които не никак евтини.Зимно време докато загрее може да умреш от студ вътре.
                                Ееее, има и по-нови дизеларки. Гърми им маркуча на турбото, но ако го укрепиш докато е здрав и измиеш радиатора на интеркулера - няма проблем. А и на до петата минута духа топло ако всичко е наред

                                Comment

                                Working...
                                X